10 Haziran 2008 Salı

elit iscan


Elit işcan 2006 yılında beş vakit adlı filmde oynadı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel birisi ve oyunculuğuda harika onunla tanışmak çok güzel bi duygu olurdu eğer bu meajı okursan lütfen bana ulaş blade_54_backham@hotmail.com bu arada adım semih ve sakaryadanım

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir kızsın benide ailem hep sana benzetiyor gerçektende sana çok benziyorum bu arada giyim tarzın çok hoşuma gidiyor çünkü bende senin gibi giyiniyorum bende kitap okumayı çok ama çok seviyorum bu arada ben küçük kadınlar romanınıokudum ama diziden çok farklı ama bana dizimi daha güzel yoksa romanmı deseler ne cevapverecegimi bilmiyorum roman okumayı çok seviyorum ama dizide çok hoşolmuş ama sanırım roman derdim bu arada seninle tanışmayıçoki sterim gerçek hayatta nasıl bir yapıya sahip olduğunu bilmiyorum ama tipine bakılırsa dizideki rolinden pek farklı oldugunu sanmıyorum vesenin gerçek hayatta kaçyaşında oldugunu çok merakediyorum egerbu yorumumu okursan lütfen yaşınıda yaz ben 15yaşındayım bakalım sen benden büyükmüsün ama sanırım aynı yaştayızdır neyse cevabını dött gözle bekliyorum elitcim

aytug dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aytug dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aytug dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.