10 Haziran 2008 Salı

Küçük Kadınların Resimleri

küçük kadınlar resimleri











5 yorum:

Adsız dedi ki...

sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum heledeeeeeeeeeeee armi ve elif yelize gıcık oluyorum çünkü hiç akıllıca davranmıyo ayrıca cansu ve bilge çok tatlı

Adsız dedi ki...

ben en çok armiyi seviyorum siz sevmeyin o benim ama seviv sevin nese küçük kadinlr disisine bakyom ben sizde bakın tavsiyem (bende çok iyi şair olur bence a.q)

Adsız dedi ki...

elif sana gıcık oluyorum,timuçine aşığım,utku ile avni inşallah beraber olurlar.avni ayaz ı kaale alma,timuçin elif i öldür,ne yaparsan yap....

Adsız dedi ki...

ben en çok armiye bayılıyorum çok süper bir kız bilge ve cansu çok tatlı diziniz çok mütiş timuçine çok sinir oluyorum iğrenç oynuyor